dinsdag 20 maart 2012

Zending banken DR Congo [Playbackshow]



Een berichtje van de Scheutisten:


Beste An,

Toch even iets van me laten horen!  Dat moet ook wel na al die hulp van jullie het afgelopen jaar, en zeker ook de finantlele  hulp om alle spullen op te sturen.

Twee grote pallets, samen 772 kg  zijn al weg naar Wereldmissiehulp sinds 27 februari en zijn al geladen in een container of dat zal gebeuren een dezer dagen.

Van zodra de container weg is krijg ik dan wel de factuur met alle gegevens : boot, vertrekdatum, aankomst in Matadi, containernummer enz. Ik bezorg jullie wel een kopie van die factuur.

Het fantastische bedrag van 1.500 Euro is ook op onze werkrekening aangekomen op 6 maart.

Nogmaals mijn allerbeste dank voor alles.
Ik heb enkele foto’s genomen bij het vertrek van de pallets, ik probeer er enkele te sturen.

Ik wens je het allerbeste, er staat zeker weer een drukke week voor de boeg.
 
Groeten:  Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten